Polski Program Jakości obsługi po raz siódmy przedstawił swój coroczny raport. Uwzględniono w nim najbardziej wiarygodne i przyjazne firmy, które otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. W gronie laureatów znalazła się marka AVON.
Jak co roku, o przyznaniu wyróżnienia decydowali konsumenci, którzy wyrażali swoje opinie za pośrednictwem specjalnej internetowej platformy oraz bezpłatnej aplikacji na smartfony. Przez cały rok konsumenci oceniali ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Mogli oni zarówno krytykować, jak również wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania wobec jakości świadczonych przez firmy usług. To właśnie sposób, w jaki dokonuje się wyboru laureatów sprawia, że Gwiazda Jakości Obsługi jest nagrodą unikalną i pozwala wyłonić najbardziej lojalne i wiarygodne firmy obecne na polskim rynku.
Markę AVON doceniono za jakość obsługi zarówno klientów, jak i konsultantek. Firma, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoim konsumentom, nieustannie doskonali i unowocześnia kanały dystrybucji, wprowadzając liczne udogodnienia. Do ostatnich należy stworzenie specjalnej platformy AVON Online dostępnej 24 h na dobę przez cały tydzień, która ułatwia składanie zamówienia i skraca czas dostawy kosmetyków. Konsumenci docenili także AVON za, nieprzerwane od 16 lat, zaangażowanie społeczne na rzecz kobiet przejawiające się w organizowaniu kampanii AVON kontra Rak Piersi oraz AVON kontra Przemoc.