Co raz to nowe pomysły marketingowe otaczają nas klientów. Etap długopisów i i kolorowych gadżetów się skończył. Płyty, reklamówki,długopisy i różnego rodzaju artykuły piśmiennicze z logo firm zostały zastąpione przez piłki, pen drive czy myszki optyczne. Odzież reklamowa, która kiedyś ograniczała się do pospolitych koszulek względnej jakości, została zastąpiona dobrymi gatunkowo koszulkami polo czy polarami. Pospolity nadruk czy tzw prasowanka, zostały zastąpione haftem komputerowym. Odzież reklamowa jest coraz częściej wykonana z dobrej jakości tkanin, o szerokim wachlarzu wzorów i doskonałej funkcjonalności. Odzież reklamowa to nie tylko logo firmy, ale i marka i jakość. Poprzez tego typu gadżety, producenci chcą, aby klient poznał ich z jak najlepszej strony. Odzież reklamowa to T-shirty, odzież odblaskowa, koszule, koszulki, polary, fartuszki, bluzy.